Predispozitiile genetice ale unei femei de a dezvolta cancer la san nu pot fi schimbate, insa, printr-o dieta speciala, pot fi marite sansele de a nu face boala, scrie Reuters, care citeaza un studiu realizat de cercetatorii nord-irlandezi de la Queen’s University, Irlanda de Nord. Acestia au analizat 18 cercetari in care au fost implicate 400.000 de persoane si au descoperit ca femeile care adoptau o dieta echilibrata, bogata in legume proaspete si cereale integrale, si nu consumau alcool aveau cu 11% mai multe sanse de a nu face cancer la san, scrie EvZ.ro





